1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 Ryanair opublikował sierpniowe statystyki w zakresie obsługi klienta.

Statystyki z sierpnia 2019 r.: 

  • Punktualność Ryanaira wyniosła 93% (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC) w porównaniu do 89% w sierpniu 2018r.
  • Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały opóźnienia ponad 18,785 lotów Ryanaira w sierpniu – to dotychczas najgorszy miesiąc w tym roku
  • Odwołano tylko 10 lotów w porównaniu do 547 odwołanych w sierpniu 2018 r.

 

Ryanair opublikował także lipcowe wyniki ‘Rate My Flight’, w których 86% z ponad 131.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (91%), serwis na pokładzie (90%), wybór posiłków i napoi (83%) oraz proces wejścia na pokład (82%).

 

Lipiec - Rate My Flight

Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze

Ogólne wrażenie

86%

załoga pokładowa

91%

serwis na pokładzie

90%

Wybór posiłków i napoi

83%

proces wejścia na pokład

82%

 

 

Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:

 

Ryanair przewiózł w lipcu prawie 15 milionów pasażerów, a nasza punktualność na ponad 81 000 lotów wyniosła 93% (z wyłączeniem ATC). Niestety niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC i zakłócenia ich pracy miały olbrzymi wpływ na operacje lotnicze w Europie, w szczególności we Francji, Hiszpani i w Niemczech. Sierpień był jak dotąd najgorszym miesiącem pod względem opóźnień spowodowanych przez ATC, ale cieszymy się, że dobrze sobie z tym poradziliśmy, a nasza punktualność (z wyłączeniem opóźnień ATC) wzrosła zarówno z miesiąca na miesiąc, jak i z roku na rok.”

 

Cieszymy się, że aż 86% pasażerów z ponad 131 000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło sierpniową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla nas podstawą do stałej poprawy jakości.”

 

Źródło: RYANAIR