1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

                                                                     

All Nippon Airways (ANA), największe japońskie 5-gwiazdkowe linie lotnicze od siedmiu lat współpracują z CNN International Commercial (CNNIC) w obszarze

cross-platformowego sponsoringu programu "Open Court" i przedłużają współpracę na kolejny okres. Najbliższy czas dla obu podmiotów będzie bardzo istotny, ponieważ CNN w jeszcze większym stopniu będzie skupiać się na sporcie, w tym na ważnych imprezach odbywających się w Japonii – Igrzyskach Olimpijskich i Paraolimpiadzie w Tokio w 2020 roku.

W ramach tego partnerstwa ANA będą sponsorować program CNN "Open Court" poświęcony turniejom wielkoszlemowym w 2019 roku, jak i materiały wideo związane z tenisem oraz specjalną sekcję dotyczącą US Open na CNN Digital. Kampania jest częścią strategii ANA, która ma na celu zbudowanie relacji marki z tenisem, w tym sponsorowanie przez linie lotnicze Naomi Osaki, która odzwierciedla podstawowe wartości ANA, jakimi są japońskie korzenie i globalne ambicje. Dodatkowo, studio CNNIC Create wyprodukuje obrandowany kontent natywny na temat gwiazdy tenisa. Ponadto materiał zostanie wsparty przez użycie technologii WarnerMedia Launchpad, aby dotrzeć do kluczowych dla ANA odbiorców na platformach społecznościowych.

– Cieszymy się na myśl o przedłużeniu naszego długoterminowego, strategicznego partnerstwa
z tak prestiżową marką, jak ANA. Poprzez transmisje programu Open Court podczas turniejów wielkoszlemowych docieramy do najważniejszej dla ANA grupy docelowej. Natomiast specjalnie przygotowane dla tej firmy rozwiązania marketingowe będą skupiały się na śledzeniu kolejnych kroków kariery Naomi Osaki, rosnącej megagwiazdy tenisa w Japonii. Prowadzona przez CCNIC kampania cross-platformowa wzmacnia wizerunek ANA, jako firmy silnie związanej ze sportem wśród publiczności naszej stacji, a także w odpowiedni sposób przekazuje wartości marki –
mówi Sunita Rajan, Senior Vice President, Advertising Sales, w regionie Azji i Pacyfiku w CNN International Commercial.

– ANA współpracuje z osobami i organizacjami, które kierują się takimi wartościami jak: całkowite zaangażowanie w prowadzone projekty oraz gotowość do podejmowania nowych wyzwań. Są to zasady, za którymi podążają pracownicy ANA z całego świata, a te wciąż inspirują do przekraczania kolejnych granic. Jest to dla nas ogromna przyjemność, że możemy połączyć swoje siły z jedną z najbardziej prestiżowych firm medialnych, aby rozpowszechniać miłość do sportu,
a także promować wschodzącą, japońską gwiazdę tenisa, którą może podziwiać publiczność na całym świecie
– powiedział Mitsuo Tomita, Senior Vice President, Marketing w ANA.

***

 

O CNN International Commercial

CNNI Commercial (CNNIC) to oddział Turner International i jednostka odpowiedzialna za działalność komercyjną CNN obejmującą portfolio linearnych i cyfrowych marek informacyjnych obecnych na pięciu kontynentach. Jej zadaniem jest budowa dominującej pozycji CNN na regionalnym rynku telewizyjnym przy jednoczesnym wykorzystaniu możliwości, jakie oferują technologie cyfrowe i dane. Wśród marek CNN można wymienić takie platformy jak CNN International, CNN en Español, CNN Arabic, Great Big Story, CNN Style i CNN Businesso raz szereg innych platform tematycznych i lokalnych. CNNI Commercial specjalizuje się w tworzeniu najlepszych i nagradzanych rozwiązań marketingowych oraz kampanii reklamowych połączonych z zaawansowanymi technikami zakupu powierzchni online oraz analizy danych. W jej strukturach funkcjonuje dział odpowiedzialny za sprzedaż treści i licencji oferujący usługi konsultingowe, produkcję treści oraz inicjatyw pod marką CNN, a także dział odpowiedzialny za rozwój biznesu i nawiązywania partnerstw strategicznych, których celem jest dotarcie do nowej publiczności. W ramach organizacji działa również studio Create, które produkuje dla klientów CNN brandowane treści z najbardziej rozpoznawalnymi markami na świecie. CNNIC ma biura na całym świecie,
z kluczowymi oddziałami w Londynie, Hongkongu i Miami. CNNI Commercial jest częścią firmy Turner należącej do grupy WarnerMedia. Więcej informacji: http://commercial.cnn.com.

O ANA

Dzięki wysokiej jakości usługom, pod hasłem „Inspiration of Japan”, ANA od 2013 roku co roku otrzymywały 5 gwiazdek w rankingu SKYTRAX. ANA to jedyna japońska linia lotnicza, która zdobyła tę prestiżową nagrodę siedem lat z rzędu. Poza tym ANA zostały uznane przez Air Transport World w ciągu ostatnich dziesięciu lat trzy razy jako „Linia lotnicza roku” – w latach 2007, 2013 oraz 2018. Tym samym stały się jedną z niewielu linii lotniczych, które wielokrotnie zdobywały te znaczące wyróżnienie.

ANA zostały założone w 1952 roku jako flota składająca się z dwóch helikopterów. Od tego czasu stały się największą linią lotniczą w Japonii i jedną z najważniejszych w Azji, obsługującą 81 tras międzynarodowych oraz 120 krajowych. Podwójny węzeł komunikacyjny pozwala pasażerom przemieszczać się do Tokio oraz poprzez porty lotnicze Narita i Tokio-Haneda oraz kontynuować podróż do wielu miejsc w Japonii, a także nawet tego samego dnia do różnych miast Ameryki Północnej, Azji i Chin. Od 1999 roku ANA jest członkiem Star Alliance i współpracuje z United Airlines, Lufthansa German Airlines, Swiss International Airlines oraz Austrian Airlines.

Do ANA Group, poza pełnym serwisem i nagrodzonym przewoźnikiem ANA, dodatkowo należą dwie tanie linie lotnicze Vanilla Air Inc. oraz Peach Aviation Limited jako skonsolidowane jednostki zależne. W roku gospodarczym 2017 w ANA Group zatrudnionych było ok. 39 000 pracowników, dysponowano flotą 260 samolotów i przewieziono 53,8 milionów pasażerów. ANA szczyci się tym, że jako pierwsza linia lotnicza na całym świecie korzystała
z Boeinga 787 typu Dreamliner, a obecnie posiada największą flotę tych samolotów.

Więcej informacji znajduje się w poniższym linku: https://www.ana.co.jp/group/en/

Żródło : CNN