1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

SpiceJet, drugie co do wielkości indyjskie tanie linie lotnicze, podpisują umowę dystrybucyjną na sprzedaż

usług i taryf za pośrednictwem rozległej, globalnej sieci biur podróży współpracujących z firmą Amadeus

Firma Amadeus i SpiceJet, indyjskie tanie linie lotnicze, poinformowały o zawarciu nowej umowy dystrybucyjnej, która zapewnia globalnej sieci biur podróży używających technologii Amadeus dostęp do taryf i cenników tego przewoźnika za pośrednictwem platformy usług turystycznych Amadeus Travel Platform.

 

spicejet.jpg

 

 

Aby zaspokoić potrzeby współczesnych podróżnych, trzeba umożliwić im samodzielny wybór sposobu, miejsca i czasu kupowania usług turystycznych. Umowy dystrybucyjne takie jak ta pozwalają klientom porównać w procesie dokonywania zakupu wartość, a nie tylko cenę, przez co nabywcy mogą błyskawicznie stać się swego rodzaju „rzecznikami marki” danego przewoźnika.

 

Dla linii lotniczych SpiceJet jest to pierwsza współpraca z partnerem dystrybucyjnym. Dzięki połączeniu z największą społecznością biur podróży i nabywców usług turystycznych na świecie przewoźnik będzie mógł prezentować swoje produkty podróżnym na skalę globalną, uzyskać dostęp do nowych rynków i partnerów oraz powiększyć grono swoich klientów.

 

SpiceJet to drugie co do wielkości tanie linie lotnicze w Indiach. Realizują średnio 516 lotów do 59 miejsc dziennie, w tym do 8 miast poza granicami kraju. Wkrótce rozpoczną loty do Dżuddy, która będzie ich dziewiątym kierunkiem zagranicznym. SpiceJet obsługuje swoją siatkę połączeń dzięki flocie obejmującej 48 odrzutowców Boeing 737 MAX i NG, 27 samolotów Bombardier Q-400 i jeden samolot towarowy B737. Linie są też największym indyjskim przewoźnikiem regionalnym, realizującym 23 loty dziennie w ramach regionalnego programu transportowego UDAN.

 

Ajay Singh, prezes i dyrektor generalny firmy SpiceJet, powiedział: „Z przyjemnością informuję o nawiązanej przez nas współpracy z firmą Amadeus, która pomoże liniom SpiceJet w dotarciu do nowych klientów zarówno w Indiach, jak i za granicą. Linie lotnicze SpiceJet niesamowicie się rozwijają i jestem pewny, że nowa sieć dystrybucji umożliwi wielu klientom skorzystanie z naszej olbrzymiej siatki połączeń krajowych i rosnącej oferty lotów międzynarodowych”.

 

SpiceJet będzie w stanie definiować zoptymalizowane oferty, w tym treści multimedialne, i udostępniać je zarówno biurom podróży, jak i pasażerom. Dostarczając biurom podróży i podróżnym wszystkie informacje potrzebne do podjęcia właściwej decyzji o zakupie, przewoźnik będzie też mógł zadbać o to, aby jego usługi turystyczne wyróżniały się na tle konkurencji nie tylko ceną.

 

Cyril Tetaz, wiceprezes firmy Amadeus ds. linii lotniczych w regionie Dalekiego Wschodu, powiedział: „Nasza współpraca obejmuje dystrybucję i rozwiązania informatyczne. Z dumą będziemy wspierać linie lotnicze SpiceJet w ich rozwoju w Indiach i za granicą. Dzięki naszej globalnej sieci przewoźnik będzie mógł wyróżnić swoje oferty na tle konkurencji i zapewnić podróżnym niezbędną przejrzystość i możliwości indywidualizacji”.

 

SpiceJet jest użytkownikiem systemu PSS firmy Navitaire, która jest częścią grupy Amadeus. Przewoźnik korzysta z platformy do dokonywania rezerwacji o nazwie New Skies, która od samego początku dotrzymuje kroku jego dynamicznemu rozwojowi. Ścisła integracja między platformami Amadeus i Navitaire może zapewnić wspólnym klientom tych przedsiębiorstw dodatkowe szanse na generowanie przychodów. W obszarze dystrybucji SpiceJet dołącza do ponad 440 linii lotniczych, w tym ponad 110 tanich przewoźników i linii hybrydowych, których taryfy i produkty można rezerwować w systemach Amadeus.

 

***

Informacje o liniach lotniczych SpiceJet Ltd

Dzięki liniom lotniczym SpiceJet latanie znalazło się w zasięgu możliwości finansowych większej liczby mieszkańców Indii niż kiedykolwiek. Przewoźnik każdego dnia realizuje średnio 516 lotów do 59 lokalizacji, w tym na 51 lotnisk krajowych i 8 zagranicznych. SpiceJet obsługuje swoją siatkę połączeń za pomocą floty obejmującej 48 odrzutowców Boeing 737 MAX i NG, 27 samolotów Bombardier Q-400 i jeden samolot towarowy B737. W większości samolotów przewoźnika dostępna jest oferta SpiceMax — klasa ekonomiczna zapewniająca pasażerom więcej miejsca niż w jakichkolwiek innych liniach lotniczych w Indiach. SpiceJet obsługuje też pod marką SpiceXpress wydzieloną usługę lotniczego transportu towarów, w ramach której oferuje bezpieczny, punktualny, efektywny i sprawny transport towarów w całych Indiach i na trasach międzynarodowych. To pierwsze indyjskie linie lotnicze udostępniające kompleksowe usługi transportu towarów, a flotę towarową przewoźnika stanowi Boeing 737.

 

Informacje o firmie Amadeus

Podróże napędzają postęp. Amadeus napędza branżę turystyczną. Rozwiązania technologiczne Amadeus zapewniają pasażerom dostęp do wymarzonych wyjazdów poprzez biura podróży, wyszukiwarki, organizatorów wycieczek, linie lotnicze, lotniska, hotele, samochody i kolej.

 

Rozwijamy naszą technologię we współpracy z branżą turystyczną od ponad 30 lat. Doskonale wiemy jak podróżują ludzie i łączymy tę wiedzę z umiejętnością projektowania i tworzenia najbardziej złożonych i wiarygodnych systemów, których potrzebują nasi klienci. Nasze rozwiązania co roku pomagają połączyć ponad 1,6 mld ludzi z lokalnymi dostawcami usług turystycznych w ponad 190 krajach.

Jesteśmy firmą zatrudniającą 16 000 pracowników w 70 biurach na całym świecie. Myślimy globalnie i działamy lokalnie wszędzie tam, gdzie potrzebują nas klienci.

Chcemy kształtować przyszłość świata podróży. Z pasją dążymy do tworzenia coraz lepszych technologii, dzięki którym podróżowanie również staje się łatwiejsze i przyjemniejsze.

 

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog oraz amadeuscontenthub.pl.

 

Źródło: Amadeus