1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Na połączonej ofercie skorzystają nowi i dotychczasowi klienci obu firm

Podróżni są obecnie bardziej wymagający niż kiedykolwiek wcześniej, a utrzymanie ich lojalności może być dla linii lotniczych dużym wyzwaniem. Odpowiedni program lojalnościowy pomaga nie tylko utrzymać klientów i wyróżnić się na rynku, lecz także generować dodatkowe przychody.

 

 

13903076_Pracownikwpodry_Amadeus.jpg

 

Amadeus i Points International, globalny lider w dziedzinie rozwiązań dla programów lojalnościowych, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy, która pozwoli liniom lotniczym jednym kliknięciem zintegrować rozwiązania firmy Points z dotychczasowymi rozwiązaniami Loyalty Management and Awards firmy Amadeus.

 

W ramach zawartej współpracy firmy Amadeus i Points wprowadzą zintegrowaną ofertę usług dla członków swojego programu lojalnościowego. Oferta ta jeszcze bardziej pomoże liniom lotniczym usprawnić wymianę punków na nagrody i zwiększyć zaangażowanie członków programu.

 

Firmy Points i Amadeus współpracowały już przy wprowadzeniu szeregu rozwiązań generujących dodatkowe przychody programów lojalnościowych w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Zapewniły one wzrost liczby aktywnych członków tych programów oraz dodatkowe strumienie przychodów dla ich wspólnych klientów będących liniami lotniczymi.

 

„Bardzo cieszymy się z nawiązania długoterminowej współpracy z firmą Amadeus, będącą liderem w dziedzinie rozwiązań informatycznych dla linii lotniczych” — powiedział Christopher Barnard, prezes firmy Points. „Łącząc naszą platformę Loyalty Commerce Platform z szeroką ofertą produktów Amadeus dla linii lotniczych, uzyskamy dostęp do globalnych zasobów i doświadczenia firmy Amadeus, a jednocześnie będziemy wciąż ulepszać nasze usługi lojalnościowe”.

 

Julia Sattel, prezes Amadeus ds. linii lotniczych, powiedziała: „W przypadku linii lotniczych programy lojalnościowe mają kluczowe znaczenie dla zwiększenia przychodów i nagradzania klientów. Z niecierpliwością czekamy na to, żeby wspólnie z firmą Points oferować nowe, innowacyjne usługi 80 liniom lotniczym, które już korzystają z naszych rozwiązań Loyalty and Awards, jak również nowym klientom. Chcemy być otwartym, elastycznym partnerem dla naszych klientów, pomagającym im we wdrażaniu odpowiedniej technologii zwiększającej przychody i wspierającej rozwój”.

 

****

Informacje o firmie Points

Points dostarcza globalnym markom technologie do obsługi programów lojalnościowych, umożliwiając im w ten sposób świadczenie innowacyjnych usług, które zwiększają przychody z programów lojalnościowych oraz zaangażowanie ich członków. Obecnie spółka ma stale rozwijającą się sieć prawie 60 globalnych programów lojalnościowych, które są zintegrowane z jej wyjątkową platformą Loyalty Commerce Platform. Points samodzielnie lub pod wspólną marką oferuje trzy podstawowe usługi: usługa Loyalty Currency Retailing umożliwia bezpośrednią sprzedaż punktów lojalnościowych i mil klientom; usługa Platform Partners zapewnia programistom dostęp transakcyjny do dziesiątek programów lojalnościowych oraz setek milionów ich członków za pośrednictwem pakietu interfejsów API; a usługa Points Travel pomaga programom lojalnościowym zwiększyć przychody z rezerwacji hoteli i samochodów, udostępniając jednocześnie ich członkom większe i szersze możliwości zdobywania punktów lojalnościowych i wymieniania ich na nagrody. Firma Points ma siedzibę w Toronto oraz biura w San Francisco, Londynie i Dubaju.

 

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej i lotniczej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).

Amadeus zatrudnia około 16 000 pracowników na całym świecie i działa w ponad 190 krajach. Firma posiada oddziały w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny) oraz w 70 krajach na całym świecie. Grupa operuje w modelu biznesowym opartym na transakcjach. Spółka jest notowana na hiszpańskiej giełdzie pod symbolem „AMS.MC” oraz uwzględniona w indeksie giełdowym IBEX 35.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com. Informacje na temat branży turystycznej dostępne są na www.amadeus.com/blog oraz amadeuscontenthub.pl.

 

Źródło: Agencja Solski Communiciations/ Amadeus