Logowanie

Zdjęcie dnia

  • Jacek Grześkowiak

    Jacek Grześkowiak

Newsletter

Cotygodniowa porcja informacji lotniczych

JOOMEXT_TERMS

Pogoda

 


Dołącz do nas !

FB TW google-plus-ikona-2012 YT 

 


1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Firma Ryanair zapowiada, że ze względu na aktualizację systemu jej strona internetowa i aplikacja nie będą dostępne w określonych godzinach pomiędzy 7 i 8 listopada.

Międzynarodowy przewoźnik Ryanair poinformował w poniedziałek 5 listopada o planowanej modernizacji swojej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Jak dowiadujemy się bezpośrednio od firmy, od środy 7 listopada od 18:00 do czwartku 8 listopada do 06:00 obie usługi będą niedostępne. Godziny podawane są według czasu środkowoeuropejskiego (CEE). Jak tłumaczy firma, przyczyną niedogodności będą aktualizacje systemu. W tym okresie nie będzie dostępna odprawa online.

 

 

12920208_gbh222.jpg

 

Przewoźnik Ryanair poinformował że skontaktował się ze wszystkimi klientami wysyłając maile i SMS-y, których podroż przypadła na najbliższą środę i czwartek Pasażerowie zostali poproszeni o dokonanie odprawy online we wtorek 6 listopada, przed aktualizacją systemu. W czasie aktualizacji nie będzie można założyć nowych rezerwacji ani też modyfikować istniejących.

 

Informację o przerwie w usłudze podał Robin Kiely z Ryainaira. – Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i zachęcamy wszystkich podróżujących w tych dniach do dokonania odprawy online we wtorek 6 listopada. Aktualizacja ma celu poprawę funkcjonalności strony internetowej nr 1 wśród linii lotniczych w Europie – podał Robin Kiely, odpowiedzialny za komunikację Ryanaira.