Logowanie

Zdjęcie dnia

  • Jacek Grześkowiak

    Jacek Grześkowiak

Newsletter

Cotygodniowa porcja informacji lotniczych

JOOMEXT_TERMS

Pogoda

 


Dołącz do nas !

FB TW google-plus-ikona-2012 YT 

 


1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

 Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje „Big Data” i nowoczesne algorytmy do tego, aby dostarczać liniom Finnair lepsze prognozy dotyczące popytu i zoptymalizować ich sieć połączeń.

 

 

Zmiany, które zaszły w branży lotniczej w ostatnich latach, zmusiły przewoźników do przekształcenia swojego podejścia do zarządzania przychodami. Klienci mają teraz większe możliwości niż kiedykolwiek, a presja na obniżanie cen jest ogromna. W związku z tym konieczny jest szczegółowy wgląd w popyt na poszczególne połączenia oraz odpowiednie wnioski analityczne, które pozwolą liniom lotniczym zmaksymalizować przychody i skutecznie konkurować w tych trudnych warunkach.

 

13433643_30thanniversary-Young-2.jpg

 

 

 

Dlatego właśnie linie lotnicze Finnair wybrały rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management. Obsługują one ponad 12 mln pasażerów rocznie, a nowe rozwiązanie pozwoli im dokładniej prognozować popyt ze strony klientów oraz zoptymalizować sieć połączeń. W tej umowie chodzi jednak nie tylko o technologię. Z liniami lotniczymi Finnair pracował dedykowany zespół ekspertów z firmy Amadeus, aby pomóc im przeprowadzić transformację biznesową w zakresie całej sieci połączeń i pozwolić im w pełni wykorzystać swoje atuty w celu zwiększenia rentowności.

 

 

Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje „Big Data” pochodzące z różnych źródeł i stosuje nowoczesne algorytmy w celu przewidywania zachowań nabywczych klientów oraz ich chęci do zapłaty określonej ceny. Następnie na podstawie tych informacji dostarcza szybkich, dokładnych i inteligentnych rekomendacji w zakresie najlepszej ceny i najbardziej optymalnego pakietu oferty lotniczej.

 

 

„Bardzo się cieszymy z tego, że nawiązaliśmy współpracę z liniami lotniczymi Finnair i będziemy mogli pomagać im w wejściu na nowy poziom zarządzania finansami” — powiedział Manuel Miron, dyrektor ds. linii lotniczych w Europie Północnej i Zachodniej w firmie Amadeus. „Nasza technologia jest oparta na doskonałej jakości operacyjnej połączonej z najwyższej klasy doradztwem biznesowym i usługami wsparcia. Formuła ta ułatwia liniom lotniczym takim jak Finnair osiąganie długoterminowej rentowności na szybko ewoluującym rynku oraz optymalizację całej oferty za pomocą jednego systemu zarządzania”.

 

 

„W związku z rosnącą popularnością usług dodatkowych oraz coraz większą konkurencją w branży lotniczej linie Finnair potrzebowały rozwiązania, które rzeczywiście pomoże zoptymalizować zarządzanie przychodami za pomocą zaawansowanych funkcji, takich jak ochrona przed przejściem do tańszej oferty przez klientów i predykcyjne modelowanie zachowań klientów” — powiedział Mika Stirkkinen, wiceprezes ds. zarządzania przychodami i cennikami w firmie Finnair. „Po dokładnej analizie wszystkich opcji dostępnych na rynku było dla nas jasne, że rozwiązanie Amadeus nie ma sobie równych. Doradztwo oraz wsparcie pod kątem przygotowania przedsiębiorstwa na zmiany również miało dla nas ogromne znaczenie, a firma Amadeus także i w tej dziedzinie miała najlepszą ofertę. Biorąc pod uwagę również doskonałe usługi powdrożeniowe, wierzymy, że z Amadeus jesteśmy w dobrych rękach”.

 

 

Źródło:13433633_image006.png