|
|||||
|
|
||||
1. Historia modelu Beechcraft Model 76 Duchess – amerykański, dwusilnikowy samolot, produkowany przez wytwórnię Beechcraft. Na pokład może zabrać 3 pasażerów (opcjonalnie 5). |
|||||
2. Opis |
|||||
2.1. Konstrukcja
2.2. Wyposażenie Podstawowe wyposażenie tablicy przyrządów:
Opcjonalne wyposażenie samolotu:
Silnik: 2 x Lycoming O-360-A1G6D
2.3. Warianty |
|
||||
|
|||||
3. Schemat | |||||
|
Oferta sprzedaży |
4. Dane techniczne
Typ samolotu | |
Silnik, producent | 2 x Lycoming O-360-A1G6D |
Maksymalna moc | 2 x 135 kW |
Płatowiec | |
Wymiary
|
|
Rozpiętość skrzydeł
|
11,58 m |
Długość | 8,85 m |
Wysokość | 2,89 m |
Masy | |
Masa własna
|
1100 kg |
Maksymalna masa startowa | 1780 kg |
Masa użyteczna | |
Osiągi samolotu | |
Prędkość maksymalna w locie poziomym | 317 km/h |
Prędkość podróżna | 305 km/h |
Prędkość minimalna | |
Wznoszenie maksymalne | |
Rozbieg | |
Dobieg | |
Zużycie paliwa przy prędkości podróżnej | |
Pułap | 4876 m |
Zasięg | 1725 km |
Historia Zakładów Lotniczych 3Xtrim nierozerwalnie związana jest z losami konstrukcji samolotów które w nich powstawały oraz tworzących ich ludzi, i przez taki pryzmat jest tutaj przedstawiona.
Wszytsko zaczęło się w roku 1984, od ultralekkiego, jednomiejscowego samolotu ULM-1 "Moskito" , stworzonego przez Adama Kurbiela, ojca wszsystkich konstruckji 3Xtrim. Inicjatorem budowy był P. Grabowski, mieszkający we Frankfurcie nad Menem, biznesmen, właściciel firmy Konsuprod. Wraz z A. Kurbielem grupę twórców samolotu tworzyli: Wiesław Gębala - technolog oraz Jan Fołtyn i Jan Uczniak - specjaliści montażu samolotów. Ludzie ci wywodzili się z SZD Bielsko i stanowili bardzo zgrany zespół.
Zadaj pytanie dotyczące samolotu
Komentarze użytkowników
{jcomments on}