|
|||||
|
|
||||
1. Historia modelu
|
|||||
2. Opis |
|||||
2.1. Konstrukcja
2.2. Wyposażenie Podstawowe wyposażenie tablicy przyrządów:
Opcjonalne wyposażenie samolotu:
Silnik: S
2.3. Warianty |
|
||||
|
|||||
3. Schemat | |||||
|
Oferta sprzedaży |
4. Dane techniczne
Typ samolotu | |
Silnik, producent | |
Maksymalna moc | |
Płatowiec | |
Wymiary
|
|
Rozpiętość skrzydeł
|
|
Długość | |
Wysokość | |
Masy | |
Masa własna
|
|
Maksymalna masa startowa | |
Masa użyteczna | |
Osiągi samolotu | |
Prędkość maksymalna w locie poziomym | |
Prędkość podróżna | |
Prędkość minimalna | |
Wznoszenie maksymalne | |
Rozbieg | |
Dobieg | |
Zużycie paliwa przy prędkości podróżnej | |
Pułap | |
Zasięg |
Historia Zakładów Lotniczych 3Xtrim nierozerwalnie związana jest z losami konstrukcji samolotów które w nich powstawały oraz tworzących ich ludzi, i przez taki pryzmat jest tutaj przedstawiona.
Wszytsko zaczęło się w roku 1984, od ultralekkiego, jednomiejscowego samolotu ULM-1 "Moskito" , stworzonego przez Adama Kurbiela, ojca wszsystkich konstruckji 3Xtrim. Inicjatorem budowy był P. Grabowski, mieszkający we Frankfurcie nad Menem, biznesmen, właściciel firmy Konsuprod. Wraz z A. Kurbielem grupę twórców samolotu tworzyli: Wiesław Gębala - technolog oraz Jan Fołtyn i Jan Uczniak - specjaliści montażu samolotów. Ludzie ci wywodzili się z SZD Bielsko i stanowili bardzo zgrany zespół.
Zadaj pytanie dotyczące samolotu
Komentarze użytkowników
{jcomments on}