Logowanie

Partnerzy

 

Kontakt

Opis stanowiska

Udzielanie wsparcia pasażerom z całego świata na każdym etapie ich podróży od momentu odprawy biletowo-bagażowej, poprzez drogę do/z samolotu do odbioru bagażu, tak aby byli właściwie poinformowani i znaleźli się we właściwym miejscu o właściwym czasie, a także dbanie o jakość wykonywanej pracy według standardów lotniczych oraz oczekiwań naszych Klientów.

Wymagania

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Otwartości na nowe doświadczenia
  • Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności
  • Umiejętności nawiązywania kontaktu oraz współpracy z klientem
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. poziom B1)
  • Wysokiej dyspozycyjności (praca w nocy, w niedziele i w święta)
  • Dobrej znajomości komputera (MS office)
  • Wykształcenia min. średniego
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na lotnisku i/lub przy obsłudze klienta
  • Znajomość innych języków obcych stanowi dodatkowy atut

Oferujemy

CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?

  • Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne szkolenia i certyfikaty
  • Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
  • Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin   
  • Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
  • Pracę w firmie o wieloletniej tradycji
  • Umowę o pracę

Data wygaśnięcia oferty pracy

2019-01-17 14:33:51

Kontakt

Oferta pochodzi z portalu Praca.pl. Prosimy o przesyłanie aplikacji bezpośrednio do pracodawcy. Link do ogłoszenia na Praca.pl: https://www.praca.pl/pracownik-ds-obslugi-pasazerow-w-terminalu_2227345.html


Nazwa firmy: LS Airport Services S.A.
Miejscowość: Warszawa
Pracownik ds. Obsługi Pasażerów w Terminalu
FaLang translation system by Faboba