Extra 300 - podstawowa wersja dwumiejscowa, 300KM
Extra 300S - Wersja jednomiejscowa ze zredukowaną o 50cm rozpiętością skrzydeł i powiększonymi lotkami.
Extra 300SP - 300SP miała zredukowaną wagę w porównaniu do 300S i zmieniony ogon na taki jak w 330SX. Została zastąpiona przez 330SC.
Extra 300SHP - 300SHP (HP=High performance, wysoka wydajność) niecertyfikowana wersja 300SP z silnikiem AEIO-580 330KM.
Extra 300SR - Extra 300SR jest zmodyfikowaną wersją samolotu używaną w zawodach Red Bull Air Race, z zastosowanymi elementami mechanizacji skrzydła.
Extra 300L - Extra 300L jest napędzaną silnikiem Lycoming AEIO-540 dwuosobową wersją samolotu ze skrzydłami zamocowanymi niżej na krótszym niż w pozostałych wersjach kadłubie. Rozpiętość została zredukowana od 8m do 7,39m, zastosowano ulepszone lotki umożliwiające na osiągnięcie prędkości obrotu na poziomie 400 stopni na sekundę. Jest to najbardziej popularna wersja samolotu i w pełni certyfikowana przez FAA i EJAA.
Extra 300LP - 300LP ("P" - performance) jest lżejszą wersją 300L, ze zmienioną konstrukcją umożliwiającą większą wydajność w akrobacji samolotowej.
Extra 330SX - Ulepszona wersja 300S z mocniejszym silnikiem Lycoming AEIO-580 (330KM, 246kW). Wersja została zastąpiona przez 330SC.
Extra330SC - Extra 330SC napędzana silnikiem Lycoming AEIO-580 jednomiejscowa wersja zaprojektowana by sprostać wyzwaniom akrobacji klasy Unlimited. Obecnie jest jedyną jednomiejscową wersją samolotu akrobacyjnego produkowaną przez Extra Flugzeugbau.
Extra 330LX - Extra 330LX jest napędzaną silnikiem Lycoming AEIO-580 wersją dwumiejscową.
Extra 330LT - Extra 330LT jest napędzaną silnikiem Lycoming AEIO-580 wersją dwumiejscową, używaną jako samolot turystyczny. Zastosowano szklany kokpit oraz zmniejszono prędkość obrotu w porównaniu z wersją 330LX. |